Samstag, 26. März 2011

Nepal Children Welfar Home

ich bi am Dunnstig in Sauraha ako... nach 6 Stund Busfahrt ueber Stock und Stei, und... aber das nur so naebeby, OHNI Klimaalag. im Hostel icheckt hani nid schlaecht gstuunt, wo e elefant ueber d Stross gloffe isch, und no eine, und no eine... Ja, vo dene gits do viel. Au hani sho es freilaebends Rhino gseh :-) JUHUUUU!!

Ich ha do es Kinderheim gfunde wo i wohl  Wuche blibe wird, s Nepal Children Welfare Home. Isch vo ere franzoesische Fundation finanziert, und so hets naebe mir no 2 anderi Voluntee us Frankriich.

huet hani leider nid so viel Zyt zum schribe, soell eifach mol es Labeszeiche si :-). Noegst mol ka i denn viellicht e paar Bilder vo de Kinder ufelade (sind 21 insgesammt) und dnn verzell ich euch au, wie me mir glernt het, wie me mit de Finger isst :-) hihi...

Adieu for now!
(Sauraha /Chitwan - gfuehlti 35 Grad)

@ lil Sis: ich ha e himmelbett mit eme lila Vorhang und pinkiger Bettwoesch :-) bisch wohl niidisch, he :-)

2 Kommentare:

  1. Basler/inne sage imfall DONNSCHTIG ;-) chch

    AntwortenLöschen
  2. willsch behaupte i bi kei Baslerin :-p chch...

    AntwortenLöschen