Dienstag, 11. Oktober 2011

ISDSTE 2011 Folge 2

KANDIDAT 2 - Manasarovar


Bis s Video glade het und ich dä Itrag veröffentliche ka e klyni Gschicht us em Läbe vo eme Backpacker... Nenne mr se: Support us dr Heimat!

In Tibet, resp. in dr Chinesische Gränzstadt Zan hani bizzeli Gäld welle abhebe, drmit mr ab und zue mol was schiggs kaufe ka uf mim Trip durch Tibet... Kärtli ine, Code igeh... Kärtli wäg!!
Mit Händ und Fiess hani de Bank-Mitarbeiter könne klarmache, dass ich mis Kärtli zrugg bruch, wills das in ATM inezoge het... Ich has de au zrugg beko... Zum Glück,- funktioniert hets leider nüm!! Jä super!! Also Back-Up hani jo no mini VISA gha, aber glich,- rächt miehsam!!
Jedefalls hani denn durch mini Eltere usegfunde, dass s Kärtli gsperrt isch, will dä ATM als "nid sicher" izsteuffe gsi isch... (Scho mol was vom Reise ghört??) es isch denn nätt bätte worde, mi Kärtli wieder freizschalte, es sigi alles OK, und ich würdi Gäld bruuche!!Das sigi leider nid möglich... ICH müessi persönlig bi dr Bank verby ko... (HAHA!! nid lustig)... ha denn d Idee gha, me söll mir doch mol e neue Code schicke... (YEAH!) hani denn au beko, ich ha dä nätte BLKB Mitarbeiter sogar e Karte us Tibet gschickt (wo nie ako isch, wie alli andere Karte vo dert,- Sorry: Anouk, Fabienne, Grossmami und Andrescheee!!). Ich mit voller Vorfreud uf s Telefon vo mine Eltere gwartet, ufe Code... Hmm... Zum dr Code z aktiviere muess me als ersts ane BLKB Bankomat go... I LOVE SWITZERLAND!! :-p

Kandidat 2 - Manasarovar isch unterdesse Online,- viel Spass bim luege!! :-p

Z bemerke an dere Stell isch no, dass es in  Manasarovar wildi, bösi und hungrigi Hünd git...


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen